Dartsactueel.nl | H├ęt dartnieuws van dit moment!

Search

Raymond van Barneveld sluit sponsordeal met YouTube-drankje: ‘Essentieel voor darters’

Raymond van Barneveld heeft een sponsordeal gesloten met Focusdrink. Dit sportdrankje is mede-opgericht door YouTubers Royalistiq en Don de Jong. Het drankje wordt meteen in een dartsvorm gegoten. “Focus is essentieel voor darters”, is te lezen bij de aankondiging.

Royalistiq (echte naam Roy Beszelsen) is het meest blij met het ‘ambassadeurschap’ van de Nederlandse dartslegende. “Vroeger als klein jochie (en nu nog steeds) zat ik vastgenageld aan de tv zijn wedstrijden te kijken, proberen af te kijken hoe hij staat, hoe hij gooit, en dan zodra de wedstrijd was afgelopen gelijk weer zelf proberen. Dat is wat Raymond van Barneveld in mij, en waarschijnlijk nog heel veel meer andere dartfans, los kan maken”, schrijft hij op Instagram.

Concentratie
In een filmpje van Barney zelf wordt ook de nadruk gelegd op het focussen in de sport. Met volle concentratie gooit hij wat pijlen (met Focus-flights) richting het Focus-bord. Alles voor de sponsor. Of Van Barneveld daadwerkelijk op het PDC-podium ook het Focus-logo zal dragen op zijn shirt is nog niet bekend.

Met Target, Bengi en IQ Select heeft de Nederlander namelijk al het maximaal aantal van 3 shirtsponsors. Misschien komt er een plekje op z’n mouw vrij?

Deel dit:
Lees ook

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inhoudsopgave

Raymond van Barneveld sluit sponsordeal met YouTube-drankje: ‘Essentieel voor darters’